דילוג לתוכן
  • 13 הצבעות
    170 פוסטים
    16k צפיות
    הדריה
    @מעבד-צעיר כתב בשלום אני מעבד מוזיקה צעיר אני רוצה לשמוע חוות דעת על הרמיקסים שעשיתי: @הדרי השירה של חבר שלי והילד ששר זה שינוי גון קול מהשירה שלי באמצאות AI והעיבוד שלי מהמם!! אהבתי את השילוב של החשמולי קול- יש פה טעם בהם, והם כקישוט, ולא בצורה מוגזמת שהורסת, יש גם קישוטים של קולות מסביב- שמוסיפים המון יופי לשיר, והשילוב של הילד מוסיף ממש- לא היה נשמע לי בכלל AI- (איך בדיוק עשית את זה?) עיבוד איכותי וטוב! הרבה הצלחה, נשמח לעוד..)